Långfredagen



Söndagen innan påsk for jag upp till Hoting i norra jämtland och köpte
denna gamla klenod. Det är en ärrad ockelbo 5000 -88.
Rullande renoveringsobjekt var väl namnet men ut på sjön på långfredagen
kom jag iaf. trots att det var landlöst. Detta fixade jag med 3 st 2" 10 som
fick agera bro ut på isen.
Kanske blir lite renovering till sommaren men det är lite beroende
av ett regeringsbeslut med ;)



Jag kunde ju inte svika min renoverade ockelbo 6000 -88 heller.
Timmerdoningen med flak och ett stort sittunderlag blir en perfekt solhylla.



Jag hann precis göra klart grillen med lagom till påsk. Vi invigde den under
förmiddagen med kolbulle. När föret är slut så skall jag montera på hjul
och dra fram den med åkgräsklipparen.



Ok, då var det dags för anglingen. Lite fisk blev det men det gör inget
för hemma väntar påskmiddag.
Glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback